DG-besök

tisdag 2 oktober 2012 12:00-13:00, Rotnäset, "Scout-stugan" OBS! NY PLATS! OBS! Rotnäset, "Scout-stugan"
Distriktsguvernören (DG) kommer på besök. Vi ska visa klubben från dess bästa sida, och DG ska få bekänna färg och visa vad driftåret som väntar innehåller.

Redan kl 11.30 träffar presidenten DG enskilt och kl 12:00 äter vi lunch tillsammans (då bör åtminstone hela styrelsen närvara) och vi börjar sedan mötet med DG kl 12:30.

OBS! Vi skall vara utomhus och grilla vår lunch, på Rotnäset vid "Scout-stugan" ca 400m bortanför "kabel" efter strandkanten.

Vägbeskrivning:
Antingen går man från kabel, medurs efter motionsspåret och tar andra bilvägen till vänster ner till stranden.
Eller så tar man fordon och åker Alanäsvägen mot Gäddede ca 150m förbi Björnstigen (där Magnus bor) och svänger ner vänster på skogsvägen. Sen håller man höger hela tiden och korsar rakt över motionsspåret så kommer man till slut till "Scout-stugan" nere vid stranden.

Ring ex AA för ytterligare guidning. Väl mött.
Ta med fördel lite grövre kläder...

Välkomna allihopa!